تخصیص کارپوشه و عضویت در سامانه مودیان

نظر به آنکه براساس لایحه دوفوریتی الحاق 5 تبصره به ماده 2 قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، سایر اشخاص حقوقی بجز اشخاص حقوقی موضوع ماده 16 قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال 1400 ، از تاریخ 1402/01/01 مکلف به رعایت مقررات قانون یاد شده و صدور صورتحساب الکترونیکی و ارسال آن به سامانه مودیان خواهد بود، موارد زیر درباره تخصیص کارپوشه و عضویت در سامانه مودیان اعلام می گردد:

  1. به کلیه مودیانی که در سامانه ثبت نام الکترونیکی به نشانی http://my.tax.gov.ir ثبت نام داشته و ثبت نام آنها براساس معیار های تعیین شده از نظر سازمان امور مالیاتی کشور تکمیل شده محسوب شود، در سامانه مودیان کارپوشه تخصیص داده شده است.
  2. مودیان برای ورود به کارپوشه می توانند از طریق نشانی http://my.tax.gov.ir وارد سامانه مودیان شده و متعاقبا با درج نام کاربری و رمز عبور دریافتی از سامانه احراز هویت، از طریق سیستم احراز هویت سازمان امور مالیاتی، وارد کارپوشه اختصاصی خود شوند. کلیه اشخاص حقوقی می توانند از شناسه ملی به عنوان نام کاربری استفاده نمایند.
  3. پس از انتخاب پرونده مالیاتی ، در بخش عضویت کارپوشه امکان تکمیل اطلاعات و دریافت شناسه یکتای حافظه مالیاتی ایجاد گردیده است. شناسه یکتای حافظه مالیاتی دریافت شده به عنوان بخشی از شماره منحصر بفرد مالیاتی صورتحساب، در کلیه صورتحسابهای فروش صادره درج خواهد گردید.
این مطالب را از دست ندهید
راه های ارتباطی

آدرس : شیراز، بلوار شهید بهشتی، بعد از چهار راه سیاحتگر، نبش کوچه 35، ساختمان پارس، طبقه 2، واحد 4

شماره تماس : 09195276634 - 07138381273

ایمیل : hesabgostaran.niknam@yahoo.com

خدمات مالی و حسابداری در شیراز
  • انجام کلیه امور حسابداری شرکت های بازرگانی، پیمانکاری، تولیدی و صنعتی
  • ثبت و اطلاح اسناد حسابداری
  • نظارت و کنترل حساب ها به صورت مدام
  • تهیه تراز های حسابداری و ارائه گزارش های مالی و محاسباتی
  • انجام محاسبات حقوق و دستمزد به صورت ماهانه
  • اجرای عملیات بستن حساب و ثبت اسناد افتتاحیه و اختتامیه